70 zł
Cena może ulec zmianie.
Sprawdź aktualną cenę na oficjalnej stronie kursu.
6 godzin
Polski
Wszystkie poziomy
20 maja 2025
Oceń kurs
0 ocen
Zapisz lub polub kurs
0
0
0 / 5
Opis
Dla kogo jest ten kurs?
Być może jesteś początkującym sprzedawcą lub dopiero założyłeś firmę i chcesz dowiedzieć się, co robić aby zaczęła ona przynosić większe zyski. A może pierwsze kroki w sprzedaży masz już za sobą i szukasz sposobów, by poprawić swoje dotychczasowe wyniki? Bez względu na to, które zdanie opisuje cię lepiej, ten kurs będzie świetnym wyborem. Zebrałem w nim swoje kilkuletnie doświadczenie handlowe i masę przydatnych wskazówek, które z pewnością pomogą ci sprzedawać więcej!
Zwiększ sprzedaż
Wiesz jak wygląda proces sprzedaży, ustaliłeś cele, które chcesz osiągnąć a może po prostu sprzedajesz z nadzieją, że to wystarczy? Możesz nie zdawać sobie sprawy, ale każdy proces sprzedaży w dużym stopniu opiera się na podobnych krokach. To tzw. lejek sprzedażowy, który możesz poprawić i udoskonalić, tak aby generować większe zyski. W tym kursie nie tylko pokażę ci czym dokładnie jest i jak powinien wyglądać skuteczny lejek sprzedażowy, ale też zastanowimy się, co możesz zrobić, aby zoptymalizować go w swojej firmie.
Pozyskuj nowych klientów
Pozyskiwanie klientów może być prostsze i tańsze niż myślisz. Musisz tylko wiedzieć kogo tak naprawdę szukasz i jakie narzędzia sprawdzą się najlepiej w przypadku twojego biznesu. W tym kursie pokażę ci, co zrobić, aby precyzyjnie określić profil twojego klienta. Zobaczysz również jak do jego poszukiwań w sposób praktyczny wykorzystać internet. Dowiesz się także czym różnią się między sobą poszczególne typy klientów oraz jak zadawać im odpowiednie pytania.
Mów językiem korzyści
To nie twój produkt, a klient któremu próbujesz go sprzedać jest najważniejszy! Wielu sprzedawców kompletnie o tym zapomina, skupiając się tylko na tym co, a nie komu sprzedaje! Aby osiągnąć więcej musisz wiedzieć czego oczekuje twój klient, co jest mu potrzebne i jakie cechy twojego produktu naprawdę mają dla niego znaczenie. Musisz nauczyć się mówić językiem korzyści, dopasowywać go do oczekiwań klienta, no i przede wszystkim, musisz wiedzieć jak negocjować i radzić sobie z obiekcjami. O tym i wielu innych tematach szczegółowo opowiem ci w moim kursie.
Bądź lepszym sprzedawcą
Dobry sprzedawca nigdy nie stoi w miejscu! Cały czas stara się doskonalić swoje umiejętności. W tym kursie będziemy więc zajmować się nie tylko procesem sprzedaży, klientami i technikami, ale przede wszystkim Tobą! Pokażę ci jak określić swoje słabe i mocne strony, podpowiem jak motywować się do pracy, zobaczysz również czym jest self-coaching i dlaczego powinieneś korzystać z niego codziennie.
Moderator
Student
Więcej podobnych
Sztuczna inteligencja AI Marketing w celu rozwoju firmy
Content Marketing
Poziom: Wszystkie poziomy
5 (1 ocena)
Udemy
0

Social Media Manager
Content Marketing
Poziom: Początkujący
5 (1 ocena)
StrefaKursów
0
SaaS Masterclass: wskaźniki sprzedaży, marketingu i wzrostu
Techniki sprzedaży
Poziom: Wszystkie poziomy
0 (Brak ocen)
Udemy
0
Marketing na Instagramie: Kompletny przewodnik po wzroście na Instagramie
Facebook Ads
Poziom: Wszystkie poziomy
0 (Brak ocen)
Udemy
0
Kurs Facebook Lead Ads - jak generować jakościowe leady
Facebook Ads
Poziom: Wszystkie poziomy
0 (Brak ocen)
StrefaKursów
0
Kompletny kurs marketingu cyfrowego - 12 kursów w 1
Google Ads
Poziom: Wszystkie poziomy
0 (Brak ocen)
Udemy
0
Widzisz błąd, nieaktualne informacje lub nadużycie? Zgłoś to nam.