logo
Zaloguj się
logo
  • Strona główna
  • Kursy
  • Blog
  • O nas
  • Współpraca
  • Kontakt
Zostań współtwórcą
Zaloguj się

logo

Academigo to platforma edukacyjna, która pomaga w łatwym dostępie do najlepszych kursów online.

ikona Facebookikona twitterikona Youtube

Menu

  • Strona główna
  • Kursy
  • Blog
  • O nas
  • Kontakt
  • Zostań współtwórcą

Kontakt

  • kontakt@academigo.pl

  • Kraków

Polityka prywatności

Wszystkie prawa zastrzeżone | academigo 2025

Regulamin seriwsu
ProgramowanieGame DevelopmentC#
course image

Generowanie procedur jedności: buduj nieskończone poziomy gier

Koduj lochy 3D, generuj układy, twórz NavMesh i napełniaj ich wrogami, łupami i wystrojem — podczas wyrównywania C #!

0

Udemy

1

Odkryj kursOdkryj kurs
obraz kursu

159.99 zł

Cena może ulec zmianie.
Sprawdź aktualną cenę na oficjalnej stronie kursu.

11 godzin

Angielski

Średniozaawansowany

24 maja 2025

Odkryj kurs

Oceń kurs

0 ocen

Zapisz lub polub kurs

0

0

0 / 5

Opis


Chcieć twórz poziomy gier za pomocą generowania proceduralnego? To jeden z najpotężniejszych sposobów twórz nieskończone, dynamiczne światy gier bez ręcznego projektowania każdego szczegółu.


Naucz się jak koduj własne algorytmy i buduj poziomy do odtworzenia które za każdym razem są świeże! Nigdy więcej projektowania każdego rogu — niech kod wykona ciężkie podnoszenie!


Zaczniesz od wygenerowania układu lochów z pokojami i korytarzami. Korzystając z obiektów skryptowych, będziesz dostosowuj układy bez wysiłku, upewniając się, że żadne dwa poziomy nie są takie same. Pożegnaj się z powtarzalnym projektowaniem poziomów — Twój świat gry będzie ewoluował z każdą rozgrywką.


Następnie będziesz zmień swoje układy 2D w w pełni zrealizowany poziom gry 3D. Wykorzystamy moc algorytmu Marching Squares, aby stworzyć szczegółowe poziomy za pomocą tylko 16 płytek. Jeśli jesteś deweloperem solo lub pracujesz z małym zespołem, ta sztuczka pozwoli Ci zaoszczędzić mnóstwo czasu i wysiłku.


Nawigacja jest kluczem, więc dynamicznie wygenerujemy NavMesh w czasie wykonywania. Oznacza to, że Twój gracz może bezproblemowo eksploruj każdy nowy układ lochu bez przerywania zanurzenia. Niezależnie od tego, czy budujesz grę RPG, czy roguelike, ta umiejętność się przyda!


Ale czym jest loch bez łupów i złych? Korzystając z systemu opartego na regułach, będziesz wypełnij swoje poziomy skarbem, wrogami i dekoracjami. Nauczysz się także technik, które zapobiegają zbyt powtarzalnemu wyglądowi —, ponieważ różnorodność utrzymuje zaangażowanie graczy.


Po drodze będziemy wyrównaj swoje umiejętności C # z zaawansowanymi pojęciami, takimi jak wyrażenia lambda, członkowie z ekspresją i System.Linq. Jeśli masz podstawy C # w dół i chcesz dalej rozwijać swoje umiejętności kodowania, czeka Cię uczta.

Ten kurs jest idealny dla każdego, kto zna się na interfejsie użytkownika Unity, GameObjects i Prefabs. Jeśli potrafisz obsługiwać pętle, klasy i zmienne w C #, jesteś gotowy, aby podnieść swoje umiejętności dzięki generowaniu procedur.

Do końca tego kursu będziesz mieć solidny system do projektowania na poziomie proceduralnym, a także lepsze zrozumienie zaawansowanych koncepcji C #. Gotowy do zastosuj te techniki do własnych projektów i budować nieskończone światy gier? Zanurzmy się i zacznijmy kodować!


Dla kogo jest ten kurs:


  1. Znasz podstawy C # i Unity i chcesz nauczyć się zaawansowanych koncepcji C #, aby podnieść swoje umiejętności kodowania? To jest kurs dla ciebie.
  2. Jest również idealny dla Ciebie, jeśli chcesz dowiedzieć się o proceduralnych podejściach do generowania.


Moderator

Academigo

Łowca Kursów / Student

zdjęcie użytkownika

1395 punktów

25 dodanych kursów

11 recenzji

6 polubień

Więcej podobnych

159.99 zł
course image

Strategia Unity Real Time: Zbuduj własną grę RTS

C#

Poziom: Średniozaawansowany

0 (Brak ocen)

Udemy

0

29.99 zł
course image

C++ od Podstaw do Eksperta

C++

Poziom: Początkujący

0 (Brak ocen)

Udemy

0

29.99 zł
course image

Artificial Intelligence – Computer Vision w języku Python

Sztuczna Inteligencja

Poziom: Początkujący

0 (Brak ocen)

Udemy

0

29.99 zł
course image

Zautomatyzowana fabryka wideo: tworzenie treści AI

Sztuczna Inteligencja

Poziom: Wszystkie poziomy

0 (Brak ocen)

Udemy

0

269.99 zł
course image

Następny JS: Kompletny przewodnik dla programistów

NestJS

Poziom: Średniozaawansowany

0 (Brak ocen)

Udemy

0

269.99 zł
course image

Zbuduj aplikację Microservices za pomocą.Net i NextJS od zera

NestJS

Poziom: Średniozaawansowany

0 (Brak ocen)

Udemy

0

Widzisz błąd, nieaktualne informacje lub nadużycie? Zgłoś to nam.