159.99 zł
Cena może ulec zmianie.
Sprawdź aktualną cenę na oficjalnej stronie kursu.
11 godzin
Angielski
Średniozaawansowany
24 maja 2025
Oceń kurs
0 ocen
Zapisz lub polub kurs
0
0
0 / 5
Opis
Chcieć twórz poziomy gier za pomocą generowania proceduralnego? To jeden z najpotężniejszych sposobów twórz nieskończone, dynamiczne światy gier bez ręcznego projektowania każdego szczegółu.
Naucz się jak koduj własne algorytmy i buduj poziomy do odtworzenia które za każdym razem są świeże! Nigdy więcej projektowania każdego rogu — niech kod wykona ciężkie podnoszenie!
Zaczniesz od wygenerowania układu lochów z pokojami i korytarzami. Korzystając z obiektów skryptowych, będziesz dostosowuj układy bez wysiłku, upewniając się, że żadne dwa poziomy nie są takie same. Pożegnaj się z powtarzalnym projektowaniem poziomów — Twój świat gry będzie ewoluował z każdą rozgrywką.
Następnie będziesz zmień swoje układy 2D w w pełni zrealizowany poziom gry 3D. Wykorzystamy moc algorytmu Marching Squares, aby stworzyć szczegółowe poziomy za pomocą tylko 16 płytek. Jeśli jesteś deweloperem solo lub pracujesz z małym zespołem, ta sztuczka pozwoli Ci zaoszczędzić mnóstwo czasu i wysiłku.
Nawigacja jest kluczem, więc dynamicznie wygenerujemy NavMesh w czasie wykonywania. Oznacza to, że Twój gracz może bezproblemowo eksploruj każdy nowy układ lochu bez przerywania zanurzenia. Niezależnie od tego, czy budujesz grę RPG, czy roguelike, ta umiejętność się przyda!
Ale czym jest loch bez łupów i złych? Korzystając z systemu opartego na regułach, będziesz wypełnij swoje poziomy skarbem, wrogami i dekoracjami. Nauczysz się także technik, które zapobiegają zbyt powtarzalnemu wyglądowi —, ponieważ różnorodność utrzymuje zaangażowanie graczy.
Po drodze będziemy wyrównaj swoje umiejętności C # z zaawansowanymi pojęciami, takimi jak wyrażenia lambda, członkowie z ekspresją i System.Linq. Jeśli masz podstawy C # w dół i chcesz dalej rozwijać swoje umiejętności kodowania, czeka Cię uczta.
Ten kurs jest idealny dla każdego, kto zna się na interfejsie użytkownika Unity, GameObjects i Prefabs. Jeśli potrafisz obsługiwać pętle, klasy i zmienne w C #, jesteś gotowy, aby podnieść swoje umiejętności dzięki generowaniu procedur.
Do końca tego kursu będziesz mieć solidny system do projektowania na poziomie proceduralnym, a także lepsze zrozumienie zaawansowanych koncepcji C #. Gotowy do zastosuj te techniki do własnych projektów i budować nieskończone światy gier? Zanurzmy się i zacznijmy kodować!
Dla kogo jest ten kurs:
- Znasz podstawy C # i Unity i chcesz nauczyć się zaawansowanych koncepcji C #, aby podnieść swoje umiejętności kodowania? To jest kurs dla ciebie.
- Jest również idealny dla Ciebie, jeśli chcesz dowiedzieć się o proceduralnych podejściach do generowania.
Moderator
Łowca Kursów / Student
Więcej podobnych
Strategia Unity Real Time: Zbuduj własną grę RTS
C#
Poziom: Średniozaawansowany
0 (Brak ocen)
Udemy
0

C++ od Podstaw do Eksperta
C++
Poziom: Początkujący
0 (Brak ocen)
Udemy
0
Artificial Intelligence – Computer Vision w języku Python
Sztuczna Inteligencja
Poziom: Początkujący
0 (Brak ocen)
Udemy
0
Zautomatyzowana fabryka wideo: tworzenie treści AI
Sztuczna Inteligencja
Poziom: Wszystkie poziomy
0 (Brak ocen)
Udemy
0
Następny JS: Kompletny przewodnik dla programistów
NestJS
Poziom: Średniozaawansowany
0 (Brak ocen)
Udemy
0
Zbuduj aplikację Microservices za pomocą.Net i NextJS od zera
NestJS
Poziom: Średniozaawansowany
0 (Brak ocen)
Udemy
0
Widzisz błąd, nieaktualne informacje lub nadużycie? Zgłoś to nam.