29.99 zł
Cena może ulec zmianie.
Sprawdź aktualną cenę na oficjalnej stronie kursu.
12,5 godziny
Angielski
Wszystkie poziomy
19 maja 2025
Oceń kurs
1 ocena
Zapisz lub polub kurs
0
1
5 / 5
Opis
Ten praktyczny kurs oparty na projektach wprowadza Cię w dziedzinę projektowania UI/UX, prowadząc Cię przez tworzenie trzech kompletnych projektów aplikacji mobilnych: aplikacji do zamawiania jedzenia , aplikacji do kawiarni i aplikacji do zarządzania wydarzeniami . Zaprojektowany zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych projektantów, ten praktyczny kurs pozwala Ci nauczyć się podstawowych zasad projektowania UI/UX podczas pracy nad projektami w świecie rzeczywistym od początku do końca.
Podczas kursu zagłębisz się w podstawy projektowania UI/UX, zdobywając niezbędne umiejętności i techniki tworzenia angażujących, zorientowanych na użytkownika aplikacji. Poznasz kluczowe koncepcje, takie jak interaktywne prototypowanie, tworzenie szkieletów, projektowanie systemów i tworzenie spójnych przepływów użytkowników. Każdy projekt nauczy Cię, jak budować projekty od niskiej wierności do dopracowanych projektów o wysokiej wierności, przygotowując Cię do spełnienia wymagań rzeczywistego projektowania aplikacji.
Skupiając się na praktycznych, rzeczywistych zastosowaniach, ten kurs wyposaża Cię w umiejętności, aby natychmiast zastosować to, czego się nauczyłeś, w swoich własnych projektach. Po ukończeniu kursu będziesz mieć trzy dopracowane elementy portfolio i pewność siebie, aby stawić czoła każdemu przyszłemu wyzwaniu projektowania UI/UX. Każdy projekt będzie odzwierciedlał Twoje rosnące doświadczenie w tworzeniu profesjonalnych, funkcjonalnych i estetycznie przyjemnych aplikacji mobilnych.
Projekt 1: Aplikacja mobilna do zamawiania jedzenia
- Zaprojektuj przyjazną dla użytkownika aplikację do zamawiania jedzenia z nowoczesnym i intuicyjnym interfejsem.
- Utwórz kompleksowy przewodnik po projektowaniu i stylu systemu Figma, aby zapewnić spójność.
- Zorganizuj projekt Figma w celu łatwej współpracy i skalowania.
- Zaprojektuj różnorodne, niezbędne ekrany umożliwiające przeglądanie potraw, zamawianie ich i dokonywanie płatności.
- Użyj narzędzi prototypowych Figma, aby stworzyć płynny przepływ użytkowników – od wyboru produktów spożywczych po finalizację transakcji.
- Poznaj najlepsze praktyki integrowania i wykorzystywania różnych ikon w swoich projektach.
Projekt 2: Aplikacja mobilna kawiarni
- Stwórz atrakcyjną wizualnie aplikację kawiarni, która ulepszy doświadczenia użytkownika.
- Utwórz przewodnik po stylach odzwierciedlający unikalną markę aplikacji, obejmującą kolory, typografię i wielokrotnego użytku komponenty interfejsu użytkownika.
- Przygotuj dobrze ustrukturyzowany projekt Figma dla lepszego zarządzania projektami.
- Zaprojektuj ekrany umożliwiające personalizację kawy, śledzenie nagród i eksplorację sklepu.
- Wdrażanie zaawansowanych technik prototypowania w celu symulacji interakcji związanych z zamawianiem i programem lojalnościowym.
- Dowiedz się, jak włączyć i zoptymalizować użycie ikon, aby uzyskać dopracowany projekt.
Projekt 3: Aplikacja mobilna do zarządzania wydarzeniami
- Stwórz elegancki i funkcjonalny interfejs aplikacji do zarządzania wydarzeniami.
- Opracuj projekt systemu i przewodnik po stylu, aby zapewnić spójny język wizualny w całym systemie.
- Ustrukturyzuj projekt Figma w sposób zapewniający przejrzystość i sprawne wprowadzanie poprawek.
- Projektuj ekrany umożliwiające wyszukiwanie wydarzeń, rezerwację biletów i zarządzanie uczestnikami.
- Użyj narzędzi prototypowych Figmy, aby utworzyć dynamiczne przepływy pracy dla rejestracji na wydarzenia i aktualizacji.
- Pracuj z ikonami związanymi z wydarzeniami i dowiedz się, jak maksymalnie zwiększyć ich użyteczność w projektowaniu interfejsu użytkownika.
Czego się nauczysz
- Tworzenie przewodników po stylach w celu zapewnienia spójności języka projektowego we wszystkich projektach.
- Rozpoczęcie od szkieletów o niskiej wierności i przekształcenie ich w projekty o wysokiej wierności .
- Tworzenie interaktywnych prototypów symulujących rzeczywiste funkcjonalności aplikacji.
- Stosowanie zasad projektowania responsywnego w celu zapewnienia kompatybilności na różnych urządzeniach.
- Organizowanie plików Figma w celu umożliwienia współpracy i przyszłej skalowalności .
- Efektywna integracja ikon w celu zwiększenia użyteczności i atrakcyjności wizualnej.
Niezależnie od tego, czy chcesz poprawić swoje umiejętności projektowe, czy rozpocząć karierę w projektowaniu UI/UX, ten oparty na projektach kurs oferuje idealne warunki do poszerzenia wiedzy i uwolnienia kreatywności w fascynującej dziedzinie projektowania UI/UX.
To jednak nie wszystko. Ponadto w tym kursie poznasz rzemiosło projektowania systemów, ucząc się, jak budować skalowalne, spójne systemy projektowe, które poprawiają spójność produktów i przyspieszają przepływ pracy. Poznasz techniki tworzenia wydajnych systemów projektowych, które zachowują integralność projektu, poprzez ćwiczenia praktyczne i przykłady z życia wzięte.
Dla kogo jest ten kurs:
- Jeśli chcesz zaprojektować kompletny interfejs użytkownika/doświadczenie użytkownika w projekcie Figma
- Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak organizować i stosować najlepsze praktyki Figmy
- Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak dodać prototypowanie do swojego projektu
- Poznaj sposób projektowania systemu Figma i przewodnik po stylach
Moderator
Frontend Developer / Student
Więcej podobnych

Kurs Blender od podstaw - wprowadzenie do modelowania 3D
Blender
Poziom: Początkujący
5 (1 ocena)
StrefaKursów
1
Pełny kurs Figma: Projekty internetowe i mobilne od podstaw
Figma
Poziom: Wszystkie poziomy
0 (Brak ocen)
Udemy
0
Zautomatyzowana fabryka wideo: tworzenie treści AI
Sztuczna Inteligencja
Poziom: Wszystkie poziomy
0 (Brak ocen)
Udemy
0
Następny JS: Kompletny przewodnik dla programistów
NestJS
Poziom: Średniozaawansowany
0 (Brak ocen)
Udemy
0
SaaS Masterclass: wskaźniki sprzedaży, marketingu i wzrostu
Techniki sprzedaży
Poziom: Wszystkie poziomy
0 (Brak ocen)
Udemy
0
Fotografia żywności: Przechwytywanie jedzenia w kuchni
Fotografowanie żywności
Poziom: Wszystkie poziomy
0 (Brak ocen)
Udemy
0
Widzisz błąd, nieaktualne informacje lub nadużycie? Zgłoś to nam.