logo
Zaloguj się
logo
  • Strona główna
  • Kursy
  • Blog
  • O nas
  • Współpraca
  • Kontakt
Zostań współtwórcą
Zaloguj się

logo

Academigo to platforma edukacyjna, która pomaga w łatwym dostępie do najlepszych kursów online.

ikona Facebookikona twitterikona Youtube

Menu

  • Strona główna
  • Kursy
  • Blog
  • O nas
  • Kontakt
  • Zostań współtwórcą

Kontakt

  • kontakt@academigo.pl

  • Kraków

Polityka prywatności

Wszystkie prawa zastrzeżone | academigo 2025

Regulamin seriwsu
Projektowanie & UX/UIUI/UX DesignFigma
course image

Kurs projektowy Figma UI/UX: zaprojektuj 3 aplikacje i przygotuj się do pracy

Opanuj Figmę dzięki uczeniu się opartemu na projektach, zaprojektuj aplikację do zamawiania jedzenia i kawiarni z prototypami Figmy, zasady UI/UX

Autor:

Vapa Academy

5

Udemy

4

Odkryj kursOdkryj kurs
obraz kursu

29.99 zł

Cena może ulec zmianie.
Sprawdź aktualną cenę na oficjalnej stronie kursu.

12,5 godziny

Angielski

Wszystkie poziomy

19 maja 2025

Odkryj kurs

Oceń kurs

1 ocena

Zapisz lub polub kurs

0

1

5 / 5

Opis


Ten praktyczny kurs oparty na projektach wprowadza Cię w dziedzinę projektowania UI/UX, prowadząc Cię przez tworzenie trzech kompletnych projektów aplikacji mobilnych: aplikacji do zamawiania jedzenia , aplikacji do kawiarni i aplikacji do zarządzania wydarzeniami . Zaprojektowany zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych projektantów, ten praktyczny kurs pozwala Ci nauczyć się podstawowych zasad projektowania UI/UX podczas pracy nad projektami w świecie rzeczywistym od początku do końca.

Podczas kursu zagłębisz się w podstawy projektowania UI/UX, zdobywając niezbędne umiejętności i techniki tworzenia angażujących, zorientowanych na użytkownika aplikacji. Poznasz kluczowe koncepcje, takie jak interaktywne prototypowanie, tworzenie szkieletów, projektowanie systemów i tworzenie spójnych przepływów użytkowników. Każdy projekt nauczy Cię, jak budować projekty od niskiej wierności do dopracowanych projektów o wysokiej wierności, przygotowując Cię do spełnienia wymagań rzeczywistego projektowania aplikacji.

Skupiając się na praktycznych, rzeczywistych zastosowaniach, ten kurs wyposaża Cię w umiejętności, aby natychmiast zastosować to, czego się nauczyłeś, w swoich własnych projektach. Po ukończeniu kursu będziesz mieć trzy dopracowane elementy portfolio i pewność siebie, aby stawić czoła każdemu przyszłemu wyzwaniu projektowania UI/UX. Każdy projekt będzie odzwierciedlał Twoje rosnące doświadczenie w tworzeniu profesjonalnych, funkcjonalnych i estetycznie przyjemnych aplikacji mobilnych.


Projekt 1: Aplikacja mobilna do zamawiania jedzenia

  1. Zaprojektuj przyjazną dla użytkownika aplikację do zamawiania jedzenia z nowoczesnym i intuicyjnym interfejsem.
  2. Utwórz kompleksowy przewodnik po projektowaniu i stylu systemu Figma, aby zapewnić spójność.
  3. Zorganizuj projekt Figma w celu łatwej współpracy i skalowania.
  4. Zaprojektuj różnorodne, niezbędne ekrany umożliwiające przeglądanie potraw, zamawianie ich i dokonywanie płatności.
  5. Użyj narzędzi prototypowych Figma, aby stworzyć płynny przepływ użytkowników – od wyboru produktów spożywczych po finalizację transakcji.
  6. Poznaj najlepsze praktyki integrowania i wykorzystywania różnych ikon w swoich projektach.


Projekt 2: Aplikacja mobilna kawiarni

  1. Stwórz atrakcyjną wizualnie aplikację kawiarni, która ulepszy doświadczenia użytkownika.
  2. Utwórz przewodnik po stylach odzwierciedlający unikalną markę aplikacji, obejmującą kolory, typografię i wielokrotnego użytku komponenty interfejsu użytkownika.
  3. Przygotuj dobrze ustrukturyzowany projekt Figma dla lepszego zarządzania projektami.
  4. Zaprojektuj ekrany umożliwiające personalizację kawy, śledzenie nagród i eksplorację sklepu.
  5. Wdrażanie zaawansowanych technik prototypowania w celu symulacji interakcji związanych z zamawianiem i programem lojalnościowym.
  6. Dowiedz się, jak włączyć i zoptymalizować użycie ikon, aby uzyskać dopracowany projekt.


Projekt 3: Aplikacja mobilna do zarządzania wydarzeniami

  1. Stwórz elegancki i funkcjonalny interfejs aplikacji do zarządzania wydarzeniami.
  2. Opracuj projekt systemu i przewodnik po stylu, aby zapewnić spójny język wizualny w całym systemie.
  3. Ustrukturyzuj projekt Figma w sposób zapewniający przejrzystość i sprawne wprowadzanie poprawek.
  4. Projektuj ekrany umożliwiające wyszukiwanie wydarzeń, rezerwację biletów i zarządzanie uczestnikami.
  5. Użyj narzędzi prototypowych Figmy, aby utworzyć dynamiczne przepływy pracy dla rejestracji na wydarzenia i aktualizacji.
  6. Pracuj z ikonami związanymi z wydarzeniami i dowiedz się, jak maksymalnie zwiększyć ich użyteczność w projektowaniu interfejsu użytkownika.


Czego się nauczysz

  1. Tworzenie przewodników po stylach w celu zapewnienia spójności języka projektowego we wszystkich projektach.
  2. Rozpoczęcie od szkieletów o niskiej wierności i przekształcenie ich w projekty o wysokiej wierności .
  3. Tworzenie interaktywnych prototypów symulujących rzeczywiste funkcjonalności aplikacji.
  4. Stosowanie zasad projektowania responsywnego w celu zapewnienia kompatybilności na różnych urządzeniach.
  5. Organizowanie plików Figma w celu umożliwienia współpracy i przyszłej skalowalności .
  6. Efektywna integracja ikon w celu zwiększenia użyteczności i atrakcyjności wizualnej.


Niezależnie od tego, czy chcesz poprawić swoje umiejętności projektowe, czy rozpocząć karierę w projektowaniu UI/UX, ten oparty na projektach kurs oferuje idealne warunki do poszerzenia wiedzy i uwolnienia kreatywności w fascynującej dziedzinie projektowania UI/UX.


To jednak nie wszystko. Ponadto w tym kursie poznasz rzemiosło projektowania systemów, ucząc się, jak budować skalowalne, spójne systemy projektowe, które poprawiają spójność produktów i przyspieszają przepływ pracy. Poznasz techniki tworzenia wydajnych systemów projektowych, które zachowują integralność projektu, poprzez ćwiczenia praktyczne i przykłady z życia wzięte.


Dla kogo jest ten kurs:

  1. Jeśli chcesz zaprojektować kompletny interfejs użytkownika/doświadczenie użytkownika w projekcie Figma
  2. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak organizować i stosować najlepsze praktyki Figmy
  3. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak dodać prototypowanie do swojego projektu
  4. Poznaj sposób projektowania systemu Figma i przewodnik po stylach

Moderator

Maksymilian

Frontend Developer / Student

zdjęcie użytkownika

500 punktów

4 dodanych kursów

19 recenzji

15 polubień

Więcej podobnych

64 zł
course image

Kurs Blender od podstaw - wprowadzenie do modelowania 3D

Blender

Poziom: Początkujący

5 (1 ocena)

StrefaKursów

1

29.99 zł
course image

Pełny kurs Figma: Projekty internetowe i mobilne od podstaw

Figma

Poziom: Wszystkie poziomy

0 (Brak ocen)

Udemy

0

29.99 zł
course image

Zautomatyzowana fabryka wideo: tworzenie treści AI

Sztuczna Inteligencja

Poziom: Wszystkie poziomy

0 (Brak ocen)

Udemy

0

269.99 zł
course image

Następny JS: Kompletny przewodnik dla programistów

NestJS

Poziom: Średniozaawansowany

0 (Brak ocen)

Udemy

0

29.99 zł
course image

SaaS Masterclass: wskaźniki sprzedaży, marketingu i wzrostu

Techniki sprzedaży

Poziom: Wszystkie poziomy

0 (Brak ocen)

Udemy

0

29.99 zł
course image

Fotografia żywności: Przechwytywanie jedzenia w kuchni

Fotografowanie żywności

Poziom: Wszystkie poziomy

0 (Brak ocen)

Udemy

0

Widzisz błąd, nieaktualne informacje lub nadużycie? Zgłoś to nam.